TorrentLady geeft aan bij Brein

04-26-2013, 09:36 PM
Bericht: #22
RE: The makers of ...............
Ter aanvulling van hier boven.
De reactie die geplaatst is op de wel bekkende hotsspots blog is wel degelijk een bekkende.
Een site eigenaar heeft deze persoon eens als misbruiker gemeld. Deze persoon is mij toen gaan bedreigen en niet alleen mij maar ook andere mensen. Deze schijnt het de moeiete opeens weer te vinden opnieuw te starten met dreigen en valse beschuldigen. Deze persoon heeft zelf dom gehandeld en zijn gezin in gevaar gebracht. Ik heb nooit een bedreiging naar persoon gemaakt dat maakt hij er zelf van. Ik heb alleen gemeld dat als men kwaad zou willen doen ze idd op een snelle manier konden achterhalen waar deze persoon zich ophoud. Daarbij brengt deze persoon zijn eigen gezin in gevaar, hoe dom kan je zijn.

NJog iets ik pleeg idd nooit H&R en ik maak al helemaal geen gebruik van ratio facking programma. Ik steel dus niet en ik doe ook niet oplichting!

[Afbeelding: 9jqfc9.jpg]
[Afbeelding: i5uo3r.jpg]
[Afbeelding: 2hdp7ag.jpg]

Steeds meer puzzel stukjes vallen er op zijn plaatst LOLz

Mel is dus een bekkende van:
catje6@hotmail.com maakt misbruik van de naam olddevil
citysoundradio@email.com onder de naam fun4all
nofair@mail.com onder de naam brabant-jongen
nofair@email.com onder de naam kweetniet
torrent-lady@mail.com misbruik makkend van mijn naam torrent-lady
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
04-27-2013, 07:56 AM
Bericht: #23
RE: The makers of ...............
(04-26-2013 09:02 AM)TorrentLady schreef:  Weet je wat jij nodig hebt? een goede beurt daar zou je nog wel eens heel goed van opknappen. Daar is heel duidelijk en te kort bij je in.

Wel graag met iemand boven de 18, je wil toch niet door het leven gaan als pedo of wel??Smile
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht

4 opmerkingen:

  1. Deze schijnt het de moeiete opeens weer te vinden opnieuw te starten met dreigen en valse beschuldigen. Deze persoon heeft zelf dom gehandeld en zijn gezin in gevaar gebracht. Ik heb nooit een bedreiging naar persoon gemaakt dat maakt hij er zelf van______________________________________________wat is dit hierboven dan,lees eens goed.heeft het zijn gezin moeilijk gemaakt...en dat stond ook in de mail die jij naar fun had gestuurd toch!!! dat jij dat niet zou doen,maar er wel mensen waren die dit wel konden doen...dus marian hou op met die flauwekul...en dat laatste mailtje dat ik blij was dat ze nu jou eens gevondn hadden,catje6 is dus mijn email adres,en niet van die zogenaamde fun4...ik ken heel dat verhaal wel,maar dat was afgesloten d8 ik zo...maar ik heb je denk vorige week eens een mailtje gestuurd,omdat je nu wel heel veel negatief in beeld kwam..en je mag dat toch zeggen op een normale manier.Maar blijkbaar,mag jij alles zeggen,en zeg je tegen jou wat dan zit je gelijk op de kast....erg jameer,maar daar kunnen wij niets aan doen..ik wens je daarom ook veel plezier op je forums,en hopelijk dat deze negatieve sfeer snel is verdwenen,,,ps ik doe zelf niets met torrents,torrentsite,s,runnen,of weet ik wat...maar hobby alleen wat met pc,s en dat is niet verboden.....ik wens je het beste,en heb je vragen gewoon even mailen...op je forums kom ik niet meer...groeten ....willem hole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie bewerkte printcreens...net echt man.dat kun je dus wel torrentlady,waar ben je nog meer goed in,verstoppertje spelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. er word vandaag aangifte gedaan tegen marina!! dit in samenwerking met verschillende personen..aangifte bevat..verspreiding prive gegevens,uitlokking,dreiging,smaad ..dus mensen maak je maar niet druk om mariane (tlw) als zei denkt door met haar forum mensen te kunnen gaan bedreigen,mailtjes openbaar gaat maken,of valse gegevens kan gaan verspreiden,heeft ze het verkeerd..alle berichten van haar forum,of die zei naar mensen heeft gestuurd worden hier niet door ons openbaar gemaakt,maar worden bewaard voor mogelijke strafzaak tegen tlw....zo nu is het afgelopen,met haar dreigementen en stalken... de politie is je vriend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tuurlijk torrentlady,jij hebt alleen even netjes gezegd,dat fun een ban kreeg omdat hij volgens jullie info,gerund zou hebben op een site van devil-place,en hebt hem toen een nette reactie gegeven??.Lijkty me niet de waarheid..volgens onze info,dat bestaat uit,mailtjes,printscreens..chat..komt iets heel anders naar boven..wij hebben hier ook van fun en andere gebruikers berichtjes gelezen,die volgens ons gewoon als vraag naar jou waren gesteld,waar jij erg asociaal op reAgeeerde,en ook dreigende taal ging uitslaan..en dat ze maar moesten stoppen met reageren,want er zouden ook wel mensen zijn die achter hun fam of kennissen zou kunnen komen,en ze zouden zichzelf in gevaar brengen!! En dat is volgens jo geen dreigen,nou ik weet niet hoor..marian het is bij jou zo..jij krijgt een tip van je hulpjes,dat er ergens iets aan de hand is geweest,en jij neemt kwakkeloos aan dat het zo wel zou zijn,gaat dan met namen en emails gooien,jij zal dan ook je gelijk krijgen,zoniet neem je het toch..dus marian hou nu snel op met dat zeiken,en stalken..en stop met je forum met je leugens,en haal het prive materiaal weg dat er is geplaatst...dat staat ook in je voorwaarde op je forums..dat materiaal niet verspreid mag worden...ook niet wat jou zogenaamd is toegestuurd,of weet ik wat....je weet nu we; dat wij niet bang zijn van jou,en dat waneer je wil weten waar wij uithangen,dat echt niet zo moeilijk hoeft te zijn,maar waarom wil je dat weten??? jij dreigde toch nooit..lees eerst al je reacties een sgoed door...dan zie je dat je wel deglijk dreigementen toont..mensen uit de tent lokt,en je dan weer verschuild achter je toetsenbord...erg laag.....ik zou zeggen,een lekker fijn lang weekend,en maak er wat van

    BeantwoordenVerwijderen